Методична робота

Структура методичної роботи

Методична проблема школи: "Індивідуалізація навчального процесу – основа розвитку умінь і навичок; формування світогляду учнів на основі загально-людських моральних цінностей, національних традицій, етики і естетики".

Постійні колективні форми методичної роботи:

 

№ п/п

Форма методичної роботи

Проблема

Вчитель, група вчителів

1

Методична рада школи

Загальне керівництво методичною роботою, вивчення та розповсюдження передового педагогічного досвіду вчителів школи, оцінка їх професійної діяльності, організація цілеспрямованої роботи з малодосвідченими спеціалістами.

1. Корх Т.О. – голова МР

2. Гломозда І.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи

3. Белей Р.М. – заступник директора з виховної роботи

4. Максименко Л.П. – секретар МР

5. Тартачна С.Ю. – вчитель

6. Цибка Л.Т. – вчитель

7. Ващенко В.М. – вчитель

8. Огньова К.С. – вчитель

9. Деменюк Л.А. – керівник МК

10. Строга Н.М. – керівник МК

11. Москаленко В. Г. – психолог МК

2

Методична комісія вихователів та класних керівників

Створення найсприятливіших умов, максимально наближених до домашніх, для організації життя і розвитку дітей, оточення кожного вихованця турботою і увагою. Гармонійний розвиток особистості учня, формування емоційно-ціннісного ставлення до себе, до людей. Формування здорового способу життя.

1. Деменюк Л.А. – керівник МК МК

2. Всі вихователі

3. Всі класні керівники

3

Психолого-педагогічний консиліум

Надання індивідуальної психолого-педагогічної допомоги та проведення моніторингу динаміки розвитку учня.

1. Гломозда І.В., заступник директора з НВР - голова;

2. Строга Н.М., дефектолог, логопед - секретар;

3. Фінаєва І.В. - лікар;

4. Москаленко В.Г. - психолог, заступник голови;

5. Склярова О.П. - соціальний педагог;

6. Борозенець О.А. - вчитель початкових класів, заступник голови.

4

Методична комісія вчителів корекційно-педагогічного профілю

Здійснення комплексного підходу для розв’язання проблем кожного учня, встановлення взаємозв’язку між усіма учасниками навчально-виховного процесу: психологом, соціальним педагогом, учителем- логопедом, учнями, вихователями і батьками.

1. Строга Н.М. – керівник МК, дефектолог, вчитель-логопед;

2. Москаленко В.Г. - психолог;

3. Склярова О.П. - соц. педагог;

4. Всі вчителі школи

5

Тренінги, круглі столи, семінари, педагогічні читання

Творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології.

Всі вчителі і вихователі