Методична робота
Структура методичної роботи
Методична проблема школи: "Індивідуалізація навчального процесу – основа розвитку умінь і навичок; формування світогляду учнів на основі загально-людських моральних цінностей, національних традицій, етики і естетики".
Постійні колективні форми методичної роботи:
|
№ п/п |
Форма методичної роботи |
Проблема |
Вчитель, група вчителів |
|
1 |
Методична рада школи |
Загальне керівництво методичною роботою, вивчення та розповсюдження передового педагогічного досвіду вчителів школи, оцінка їх професійної діяльності, організація цілеспрямованої роботи з малодосвідченими спеціалістами. |
1. Корх Т.О. – голова МР 2. Гломозда І.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи 3. Белей Р.М. – заступник директора з виховної роботи 4. Максименко Л.П. – секретар МР 5. Тартачна С.Ю. – вчитель 6. Цибка Л.Т. – вчитель 7. Ващенко В.М. – вчитель 8. Огньова К.С. – вчитель 9. Деменюк Л.А. – керівник МК 10. Строга Н.М. – керівник МК 11. Москаленко В. Г. – психолог МК |
|
2 |
Методична комісія вихователів та класних керівників |
Створення найсприятливіших умов, максимально наближених до домашніх, для організації життя і розвитку дітей, оточення кожного вихованця турботою і увагою. Гармонійний розвиток особистості учня, формування емоційно-ціннісного ставлення до себе, до людей. Формування здорового способу життя. |
1. Деменюк Л.А. – керівник МК МК 2. Всі вихователі 3. Всі класні керівники |
|
3 |
Психолого-педагогічний консиліум |
Надання індивідуальної психолого-педагогічної допомоги та проведення моніторингу динаміки розвитку учня. |
1. Гломозда І.В., заступник директора з НВР - голова; 2. Строга Н.М., дефектолог, логопед - секретар; 3. Фінаєва І.В. - лікар; 4. Москаленко В.Г. - психолог, заступник голови; 5. Склярова О.П. - соціальний педагог; 6. Борозенець О.А. - вчитель початкових класів, заступник голови. |
|
4
|
Методична комісія вчителів корекційно-педагогічного профілю |
Здійснення комплексного підходу для розв’язання проблем кожного учня, встановлення взаємозв’язку між усіма учасниками навчально-виховного процесу: психологом, соціальним педагогом, учителем- логопедом, учнями, вихователями і батьками. |
1. Строга Н.М. – керівник МК, дефектолог, вчитель-логопед; 2. Москаленко В.Г. - психолог; 3. Склярова О.П. - соц. педагог; 4. Всі вчителі школи
|
|
5 |
Тренінги, круглі столи, семінари, педагогічні читання |
Творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології. |
Всі вчителі і вихователі |
