Методична робота
Структура методичної роботи
Методична проблема школи: "Індивідуалізація навчального процесу – основа розвитку умінь і навичок; формування світогляду учнів на основі загально-людських моральних цінностей, національних традицій, етики і естетики".
Постійні колективні форми методичної роботи:
№ п/п |
Форма методичної роботи |
Проблема |
Вчитель, група вчителів |
1 |
Методична рада школи |
Загальне керівництво методичною роботою, вивчення та розповсюдження передового педагогічного досвіду вчителів школи, оцінка їх професійної діяльності, організація цілеспрямованої роботи з малодосвідченими спеціалістами. |
1. Гломозда І.В. – голова МР 2. Корх Т.О. – директор школи 3. Белей Р.М. – заступник директора з н/в роботи 4. Максименко Л.П. – секретар МР 5. Тартачна С.Ю. – керівник МК 6. Козуб Н.І. – керівник МК 7. Ващенко В.М. – керівник МК 8. Терпило Н.П. – керівник МК 9. Деменюк Л.А. – керівник МК 10. Строга Н.М. – керівник МК 11.Москаленко В. Г – психолог МК |
2 |
Методична комісія вчителів початкових класів |
Навчання учнів шляхом спеціально організованого навчального процесу в комплексі з індивідуальною та корекційно- розвитковою роботою; формування соціально-адаптованої особистості, розвиток природних здібностей і обдарувань, творчого мислення учнів. |
1. Тартачна С.Ю. – керівник МК 2. Любименко І.О. 3. Рихтік Н.О. 4. Стрілець Л.В. 5. Чухліб О.А. |
3 |
Методична комісія вчителів гуманітарного циклу |
Досягнення такого рівня освіченості, який відповідає потенційним можливостям учнів; подолання труднощів у навчанні; поглиблена робота з корекції пізнавальної діяльності, навичок спілкування. Формування національної свідомості учнів на основі національних традицій, етики і естетики. |
1. Козуб Н.І.- керівник МК 2. Ярмоленко І.Т. 3. Корх Т.О. 4. Максименко Л.П. 5. Деменюк Л.А. 6. Цибка Л.Т. |
4
|
Методична комісія вчителів природничо-математичного циклу |
Формування обсягу знань, який сприяє адаптації в навколишньому світі та відповідає можливостям учня. Створення оптимальних умов на уроках для розвитку кожної дитини. Розвиток пізнавальної активності учнів на основі індивідуалізації та диференціації навчання. |
1. Ващенко В.М. – керівник МК 2. Гломозда І.В. 3. Бруснікіна Г.В. 4. Верхоляд З.Д. 5. Калита В.А. 6. Калита Г.Т.
|
5 |
Методична комісія вихователів та класних керівників |
Створення найсприятливіших умов, максимально наближених до домашніх, для організації життя і розвитку дітей, оточення кожного вихованця турботою і увагою. Гармонійний розвиток особистості учня, формування емоційно-ціннісного ставлення до себе, до людей. Формування здорового способу життя. |
1. Деменюк Л.А. – керівник МК 2. Всі вихователі 3. Всі класні керівники |
6 |
Методична комісія вчителів трудового навчання фізичного та естетичного виховання |
Формування компетентної особистості, здатної застосовувати знання, вміння та досвід відповідно ситуації. Формування в учнів умінь і навичок здорового способу життя. Зміцнення здоров'я та загартування учнів, сприяння підвищенню працездатності організму дитини. Розвиток якостей дбайливих господарів. Практична робота з формування побутових та естетичних умінь і навичок. Розвиток естетичних смаків. |
1.Терпило Н.П. – керівник МК 2.Окончик Л.І. 3.Цедик Р.П. 4.Прошко М.О. 5. Огньова К.С. 6.Колодзейська Н.М. |
7 |
Шкільна психолого-медико-педагогічна комісія |
Діагностико-педагогічне обстеження, профілактика, корекція, консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу. |
1. Корх Т.О. – директор, голова ШМПК 2. Заостровних О.С. – лікар, заст. голови ШМПК 3.Строга Н.М. – секретар ШПМПК, вч. логопед, дефектолог 4. Гломозда І.В. – заст. дир. з НР 5. Склярова О.П. – соц. педагог 6. Москаленко В.Г. – психолог 7. Чухліб О.А. – дефектолог 8. Ісаєва З.Г.- педагог-організатор |
8 |
Методична комісія вчителів корекційно-психологічного профілю |
Здійснення комплексного підходу для розв’язання проблем кожного учня, встановлення взаємозв’язку між усіма учасниками навчально-виховного процесу: психологом, соціальним педагогом, учителем-логопедом, учнями, вихователями і батьками. |
1. Строга Н.М.- керівник МК, дефектолог, вч.-логопед 2. Москаленко В.Г.-психолог 3. Склярова О.П. – соц. педагог 4. Чухліб О.А. – корекц. педагог 5. Ісаєва З.Г. – корекц. педагог 6. Колодзейська Н.М. – вч. ритміки |
9 |
Тренінги, круглі столи, семінари, педагогічні читання |
Творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології. |
Всі вчителі і вихователі |